Oferta jednostki
Przedszkole nr 30 w Katowicach (ZSiP2)
ul. Gliwicka 157, 40-857 Katowice
tel. 322543445
e-mail: kontakt@mp30.katowice.pl
imię i nazwisko dyrektora: Beata Kalinowska
Lista grup
Nazwa grupy | Szczegóły | Dodaj |
---|---|---|
3,4,5-latki |
Dzieci w wieku 3 lat![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dodaj do koszyka preferencji |
6 - latki |
Dzieci w wieku 6 lat![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dodaj do koszyka preferencji |
Dodatkowe informacje
Opis jednostki
Miejskie Przedszkole Nr 30 w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 mieści się w budynku dwukondygnacyjnym w Katowicach przy ul. Gliwickiej 157. Jest placówką czterooddziałową, przystosowaną do przyjęcia 83 dzieci. Dysponuje czterema salami zajęć wyposażonymi w meble zgodne z wymogami ergonomii i bogatą gamę pomocy dydaktycznych oraz zabawek. Atutem przedszkola jest też bawialnia - miejsce schodzenia i rozchodzenia dzieci, prowadzenia zajęć rytmicznych, gimnastycznych i rozwijających uzdolnienia ruchowe, uroczystości. Wyposażenie bawialni stanowi sprzęt do zajęć ruchowych, zabawki, pomoce dydaktyczne jak również kącik wyciszający dla dzieci.
Przedszkole dysponuje ogrodem po kompleksowej przebudowie, z bogatą bazą urządzeń do zabaw na powietrzu dla dzieci młodszych i starszych.
Przedszkole:
• posiada bardzo dobrze wykwalifikowaną kadrą pedagogiczną, ciągle podnoszącą swoje kwalifikacje.
• troszczy się o wszechstronny rozwój dzieci,
• umożliwia rozwój ich zainteresowań i uzdolnień,
• zajęcia prowadzone są nowoczesnymi metodami nauczania,
• promowany jest zdrowy styl życia,
• posiada bogatą bazę pomocy dydaktycznych, sukcesywnie wzbogacaną,
• zapewnia opiekę psychologa, logopedy, pedagoga specjalnego,
• zapewnia współpracę z rodzicami, indywidualne konsultacje.
Zajęcia dodatkowe:
1. Zajęcia rozwijające uzdolnienia ruchowe, których celem jest:
• Wspomaganie harmonijnego rozwoju dziecka poprzez kształtowanie umiejętności ruchowych oraz prawidłowych nawyków postawy ciała.
2. Zajęcia logopedyczne, których celem jest:
• Wykrywanie i usuwanie wad wymowy.
• Kształtowanie prawidłowej mowy poprzez korygowanie zaburzeń.
• Stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy.
• Doskonalenie mowy już ukształtowanej.
3. Zajęcia z psychologiem i pedagogiem, mające na celu:
• rozwijanie sprawności manualnej i grafomotorycznej
• rozwijanie percepcji i pamięci wzrokowej
• stymulowanie rozwoju słuchu fonemowego i percepcji słuchowej
• ćwiczenia pamięci i koncentracji uwagi
• rozwijanie umiejętności logicznego myślenia
• doskonalenie orientacji w schemacie ciała i przestrzeni
• wzbogacanie wiedzy i zasobu słownictwa
• kształtowanie umiejętności rozpoznawania, nazywania i wyrażania uczuć
4. Język angielski
5. Zajęcia umuzykalniające.
6. Na życzenie rodziców - religia.